Bukeöden vi minns – så gick det sen

En tjej som köpte en fux med bläs som var aktiv på dressyrforumet och nu inte setts till på ett tag.
En fux med väldigt rörliga bakben och hon hade mycket jobb med honom.. inte saddelbred tror jag inte han var men nått liknande?
 
Om det är oss du tänker på så tränar vi på för fullt :) Kom ut på ett par LA:3or förra sommaren och siktar på att bli lite säkrare där och debutera MSV till hösten om allt går enligt planen.
Cavelerist är en kwpn, tp. Och världens härligaste att jobba med :love:
2016713631216511075858_sbig.jpg
 
Om det är oss du tänker på så tränar vi på för fullt :) Kom ut på ett par LA:3or förra sommaren och siktar på att bli lite säkrare där och debutera MSV till hösten om allt går enligt planen.
Cavelerist är en kwpn, tp. Och världens härligaste att jobba med :love:
2016713631216511075858_sbig.jpg
Åh va roligt! Ja det va er jag tänkte på :) har saknat er här. Kul att se att allt går bra!
 
Minns en ursnygg kbl travare som hette något på R, kan det ha varit Raider eller något liknande? Mörkbrun med strumpor och bläs tror jag. Tror han var hingst.
 
Agnes som hade den vita Araben Cinderella reser tydligen över hela vår härliga jord och verkar ha gjort det de senaste åren. Vad som hände med hästen har jag inte kunnat luska fram, finns inget kvar att hitta om man googlar på dem, det mesta kanske försvann när pixbox lades ner?
De va så himla duktiga ihop och himla länge sedan var det också, hittade någon bild från 2008! Tiden går fort ;)
 
Igår kom jag att tänka på en trådstart här, en som förälskat sig i ett arabiskt fullblod utomlands (utanför EU, tror jag) och ville importera hästen. Någon som vet hur det gick?
 
Jag och Grädden trivs jättebra ihop. Han är så fantastiskt glad och samarbetsvillig och känslig (på gott och ont), har nu haft honom drygt ett år och är så glad att jag hittade rätt och vågade köpa :love:
5750-1494940274-6cc481cda3bbb9301c6f3b1eaf2802e9.jpg

Jobbar heltid, mitt mående har varit långt ifrån topp och jag orkar sällan göra så mycket mer än sova när jag inte jobbar. Så mina planer att hitta tränare och faktiskt jobba på dressyr mer seriöst har tyvärr fått vänta och så blir det nog ett tag till framöver. Har fortsatt läsa på forumet som vanligt men orkar sällan skriva något. Har heller inte funnits ork att gå igenom och redigera bilder/filmklipp för att uppdatera, eller höra vad andra tycker.

Grädden går det ingen nöd på i alla fall, jag rider ca tre pass i veckan, och medryttare som rider 1-2 dagar i veckan. Han har nyligen fått börja gå nybörjarlektioner på ridskolan två dagar i veckan, han älskar att få extra pyssel, skritta och jogga runt utan krav, och barnen älskar honom :love:
Han är i alla fall väldigt nöjd och i fin form även om jag önskar att jag kunde lägga mycket mer tid på honom än i dagsläget.

Ninya finns ännu kvar på ridskolan (men går inte lektioner), hon fick ett stoföl förra året och ännu ett i år, utan komplikationer. Ser nu ut som en ballong med tragisk överlinje (som vanligt alltså, fast mycket värre), men verkar nöjd med livet.
 
Jag och Grädden trivs jättebra ihop. Han är så fantastiskt glad och samarbetsvillig och känslig (på gott och ont), har nu haft honom drygt ett år och är så glad att jag hittade rätt och vågade köpa :love:
5750-1494940274-6cc481cda3bbb9301c6f3b1eaf2802e9.jpg

Jobbar heltid, mitt mående har varit långt ifrån topp och jag orkar sällan göra så mycket mer än sova när jag inte jobbar. Så mina planer att hitta tränare och faktiskt jobba på dressyr mer seriöst har tyvärr fått vänta och så blir det nog ett tag till framöver. Har fortsatt läsa på forumet som vanligt men orkar sällan skriva något. Har heller inte funnits ork att gå igenom och redigera bilder/filmklipp för att uppdatera, eller höra vad andra tycker.

Grädden går det ingen nöd på i alla fall, jag rider ca tre pass i veckan, och medryttare som rider 1-2 dagar i veckan. Han har nyligen fått börja gå nybörjarlektioner på ridskolan två dagar i veckan, han älskar att få extra pyssel, skritta och jogga runt utan krav, och barnen älskar honom :love:
Han är i alla fall väldigt nöjd och i fin form även om jag önskar att jag kunde lägga mycket mer tid på honom än i dagsläget.

Ninya finns ännu kvar på ridskolan (men går inte lektioner), hon fick ett stoföl förra året och ännu ett i år, utan komplikationer. Ser nu ut som en ballong med tragisk överlinje (som vanligt alltså, fast mycket värre), men verkar nöjd med livet.
Så glad jag blir att du skaffat egen! :love:
Ser gärna fler uppdateringar från er när du vill och orkar!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp