Bukefalos 28 år!

Bukes fotoutmaning!

Jag har jobbat som en tok och han inte få till nån ny bild. Han inte ens posta nån gammal :(

Kanske kan få till en vårbild...
 
Jag fixade min vårbild redan igår :-). Men väntar lite att lägga in den så ni andra får en chans att hitta på nåt kul!
 
Jag har noll och ingen fotoinspo just nu. Astråkigt! :( Orkar inte ens tömma undervattenskameran sen senaste badhusbesöket. Blir alltså ingen bild från mig denna vecka heller. :mad: Hoppas verkligen att nåt sätter fart på känslan snart igen!

Jag har inte lyckats med en bild så jag drar mig ur tills energin återvänder.
 
Tänkte ut och fota idag eftersom solen tittade fram. Startar kameran och vad är det som står på displayen:
''byt batterier''...

Tyvärr hade jag inga laddade så återkommer med en bild senare i veckan, förhoppningsvis. :)
 
Okej, det kommer iaf något från mig. Inget bra fotoväder idag och tycker bilden känns lite ''rörig'' med de bruna kvistarna i bakgrunden men, men...
Inte det jag tänkt från början, men det blev en bild på alla snödroppar i trädgården. Ett vårtecken för mig helt klart. :)



2w2ofip.jpg
 
Det får faktiskt bli en snödroppe från mig också! :) Har ett gäng bilder på bloggen, men blev lite förälskad i den här ändå :)
v%C3%A5r-2.jpg

Insåg att det var klurigt med exponeringen i den starka, lågt stående vårsolen. Fick underexponera lite för att blomman inte skulle bli utfrätt helt. Lite ickeklassisk komposition kanske, men som sagt så gillar jag den ändå! :)
 
Här i Hälsingland har våren kommit så långt att snön och isen har börjat smälta, mycket vatten överallt, som porlar och en hel del fågelkvitter.

11050787_10152870184569011_7187550439515836445_o.jpg



Tog mig tid att placera mig själv på listan över vilka som fått valt veckans tema hittentills.
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo I
Lavinia I
Lisa412 I
Trott I
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Matinee I
cili I
Pegasus63 I
Rhodugune I
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp