Bukefalos 28 år!

Buketräff göteborg

S

sarabaran

Känner att det hade vart kul att träffa lite nytt folk,
vilka är på??
 
Sv: Buketräff göteborg

Kan ni inte köra på buketräff i gbg 28/9 för då är jag där, ensam och övergiven :p
 
Sv: Buketräff göteborg

Om jag inte fegar ur som vanligt så hänger jag gärna på.

Beror lite på vad vi ska göra isf och när.
 
Sv: Buketräff göteborg

Jag är på :) Men inte den 29e... då ligger jag hemma med träningsvärk efter ett kul ridpass på en lusitano eller p.r.e. :D
 
Sv: Buketräff göteborg

Haha, jag vet då knappt vad en burleskfest är :p

Pojkvännen jobbar 15.00-03.00 så under den tiden (hela helgen) måste jag roa mig på egen hand. Stannar kvar i gbg till torsdag eftermiddag. Har en kompis att leka med någon timme på söndag kvällen, men inte sedan. Överväger lite att roa mig på bokmässan då jag aldrig vart där.
 
Sv: Buketräff göteborg

Jo, jag ska dit den helgen men jag ska fira 2 år med mannen på fredagen och sen 25årsfest på lördagen :)
 
Sv: Buketräff göteborg

Tack! :)
Oklart hur och när jag tar mig dit... Går i skolan till 17 egentligen men måste försöka byta på något vis. Lyckas jag byta lär det blir tåget vid 11!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
32
· Visningar
2 843
Senast: Elo
·
  • Artikel
Hästnyheter De senaste två månaderna har jag fått träffa massor av folk som jag inte kände tidigare – och lära mig massor av nytt. Det fortsätter...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
Mat Vi är sugna på att gå ut och äta på kvällen när vi besöker Göteborg snart. Letar tips på restauranger i budget/mellanklass men som ändå...
Svar
7
· Visningar
635
Senast: Blossi
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp