Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Sv: Buketräff i Skaraborg?

Enväldigt bestämmer jag picknick i Boulognerskogen kl 13.00 lördagen den 6 juli!
Bokar in det i min kalender! :) Sambon är borta den helgen så jag kanske kan spendera helgen tillsammans med en polare i Skövde, ska se hur det blir. Men i så fall går vi ut på kvällen och festar och de som vill från Buke är givetvis välkomna att hänga med oss ut.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Är det förresten ok om jag drar med en icke bukare? Gillar inte att gå själv när jag ska träffa vilt främmande människor (även om jag sett Luff på distans). Personen i fråga är en hästmänniska så något gemensamt finns väl..
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Går det att komma in med rullstol där?

Delvis knapplån

Jag vet inte än om jag kan ordna skjuts och så men kan jag det så kommer jag gärna :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Går det att komma in med rullstol där?

Delvis knapplån

Jag vet inte än om jag kan ordna skjuts och så men kan jag det så kommer jag gärna :)

Om jag minns rätt stötte jag inte direkt på trappor förutom om man ville gå till ett visst ställe men annars var mycket rätt så handikappsanpassat utan att man ska behöva oroa sig för det. Du kommer med all säkerhet in med rullstol på nyeport :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Gott Maira :)

Kan man boka in sig på att åka med dig?

Vet ej hundra om jag kan än, men sånt ger sig alltid.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Kl
Åh så roligt att ngn tar tag o fixar! Vi hade en fest i Lindärva för flera pr sedan och en träff hos Luff (tror jag det var)
Jag har dålig koll på hästfolk, så hoppas jag hinner. Om inte annat för jag undrar vem det är som bott i Lerdala :)
/Kopia
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Om inte så är vi väl tillräckligt många för att kunna lyfta in både dig och stolen.:)

Nja, det vill jag helst inte vara med om. Jag kan ju gå korta sträckor men inte i trappor och där vill jag absolut inte bli buren. Men tack ändå :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

:mad::mad::mad::mad:!!

Visst lyckas du pricka in enda helgen i juli jag inte kan :(

Jag hoppas ni andra kommer att få en jättetrevlig stund :)
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Vilket bra initiativ! Här är en närking som hakar på! Insåg att Skövde inte ligger okristligt långt bort från min nya hemstad! :) Jag har ju inte varit med och skrivit så mycket på Buke, men jag låter mig inspireras av det som skrevs om nätverksträffar. Här har jag ju ett kalasläge för sådant! :D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Inga hundar på mitt jobb men i parken går det ju fint. Det finns skuggparkering runt jobbet om vi behöver vara inne vid ostadigt väder.
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 598
Senast: lizzie
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 091
Senast: Habina
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp