Bukefalos 28 år!

Buketräff i Skaraborg?

Maira

Trådstartare
På tal om att bredda sitt sociala nätverk... insåg just att det finns i alla fall en här på forumet som bor i samma stad som jag! :D

Vad säger ni om att ha en träff? Vi går ju mot semestertider och det finns kanske någon stund över?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Skövde är ju ganska mitt i om man tänker på Skaraborg, men jag kan förflytta mig till andra städer; Mariestad, Falköping, Skara osv.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

För min del funkar Mariestad, Skövde, Skara och Lidköping lika bra. Bor mellan i en liten håla:D
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Jag hänger på,är det någon som inte har bil och bor i min ände så bara hojta,kör töreboda-väring-skövde om det blir skövde.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Vi som bor i Göteborg gillar om vi får vara med. Gärna Skövde för dit går X2000 på en timme. :) Men jag gillar Falköping också, då kan jag sova hos svärpäronen.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Vi som bor i Göteborg gillar om vi får vara med. Gärna Skövde för dit går X2000 på en timme. :) Men jag gillar Falköping också, då kan jag sova hos svärpäronen.

Klart ni får! :D

Skövde funkar fint för mig!
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Mycket "var" och "när" här... :D

Hur många tycker att Skövde funkar till att börja med?
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Bättre är att du bestämmer tid och plats och sen får de som kan komma komma. De som inte kan får ta nästa gång. Ska man rösta eller alla göra sin åsikt hörd kommer det inte bli någon buketräff utan allting kommer att rinna ut i sanden.
 
Sv: Buketräff i Skaraborg?

Bättre är att du bestämmer tid och plats och sen får de som kan komma komma. De som inte kan får ta nästa gång. Ska man rösta eller alla göra sin åsikt hörd kommer det inte bli någon buketräff utan allting kommer att rinna ut i sanden.

Så sant som det är sagt. Påminner om hur det är i vår familj när alla ska försöka träffas....
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: astronaut
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 929
Senast: Habina
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp