Bukefalos 28 år!

Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Åhhh det är ju så trist att putsa fönster.... men men det kanske kan vara bra att ta bort alla fågelrester.... ( vi har stora fönster som fåglarna tyvärr verkar se som bra självmordsredskap... ) :crazy:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag vet, det är skittråkigt, men nu när solen skiner ser jag ut ialla fall :rofl: Det gjorde jag inte innan :D
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

För mig var ont i lädryggen definitivt ett tecken. Hade det båda gångerna kvällen före värkarna ko m igång (fick värkar vid 2 på natten båda gångerna)..
Håller tummarna för att det är ett tecken för dig med!:bump:

:eek::bump::love:
Är det sant!? Har grymt ont i ländryggen idag :idea: Brukar iofs ha det emellanåt men fick det igår kväll redan och det bara vill inte ge sig. Har tagit ett varmt bad så det känns lite bättre ändå. Om en timme är det vattengympa med i 34 gradigt vatten :love: Hoppas det tar bort det ontiga. :p
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag tänker satsa på 080808 :D

Hoppas du inte sveder bullen du, själv cyklade jag två mil och provade fälttävlansbanan (Med häst) kvällen innan min sista :angel:

Det är lite roligt det där med födelsedatum.
Man vill ju gärna att det ska se estetiskt bra ut på pappret, så vi satsade på 060606... Men det sket sig. Blev 060608. Attans. :D


Men bollen!
En kompis provade ganska mycket grejer.

- Hallonbladste
- Färsk ananas
- Putsa fönster
- Långpromenad
- Ricinolja
- Färdknäpp

m.m.m.m.

Och vet du vad????





..det funkade inte. :angel::rofl:
........................................................................................

Men det låter ju som att det är nåt på G nu eftersom du känner bak i ryggen.
Hoppas att det kör igång snart nu då! :bump:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

meh!! Glädjedödare... ;)

Nu har jag massa sammandragningar men det gör inget ont... mellan 1 och 10 typ 1

Dessutom vet jag ju att förr eller senare tittar bebisen ut....
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

hmm.... undrar om det inte ökar till en 2:a nu....

magen är konstant spänd.... :angel:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag tror att svullna fingrar är ett tecken... Det var ju någon som hade en teori om att man samlar vätska för att klara förlossningen. Jag samlade ingen vätska, men jäklars vad vatten jag drack de sista dagarna... Jag fick ha vattenglas vid sängen. De två sista dagarna kunde jag inte sitta ned för det gjorde så ont. Jag fick stå eller ligga. Å ändå fattade jag inget *fniss*
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Åååå hoppas hoppas :bump: Men du kanske får vänta till klockan 2 inatt då, om du ska följa mönstret :D
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Det är lite roligt det där med födelsedatum.
Man vill ju gärna att det ska se estetiskt bra ut på pappret, så vi satsade på 060606... Men det sket sig. Blev 060608. Attans. :D

Jag fick 080402, det gillade jag :D Matematiskt vackert datum ;)
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Du kanske kan pröva med att tänka på att du vill ha krypet kvar där inne, om den redan har hamnat i trotsåldern :p
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

jo igentligen är det ju rätt bekvämt, har ju bara mej själv att hålla koll på då....
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Har du krypit upp på en 3:a ännu???:bump:
Annars får du väl ta sambon på en "ridtur":o:D


Utsett nån buke stand in föresten???
Jag anmäler mig...:angel:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Hmm... kanske ska borsta av dammet på sambon ikväll.... ;)

Ingen uppgradering på smärtskalan, men har inte varit hungrig på hela dagen.... magen spänner dessutom...

Härmed utser jag Dig Squirlett till min standin!!!! :)
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Amen bebis kom igen nu då !!!!!!!!!! :banana::banana::banana:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Det är väl ganska många vars värkar börjar i ryggen, så det kan definitivt vara nåt på g! Mina gjorde inte heller ont förrän typ när det började öppna sej rejält, och 6 timmar senare är han född. När jag hade 5 minuter mellan värkarna gjorde de fortfarande inte mer ont än en fis på tvären.
Hur går det nu?
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Hungrig det är bra det! Nu laddar kroppen upp!! Sätter det inte igång i natt så blir det i morgon natt... Spännande!!
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Ingenting har hänt, och tur är väl det för det ar kommit 1 dm snö :eek:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp