Bukefalos 28 år!

Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Tyckte jag såg grannarna kika fram bakom gardinen en kortis..... unrar om dom har något träd att ta ner, för den lilla björken hjälpte inte.... Vi kanske inte måste ha 12 fruktträd... :angel:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Aha.... illa!!! tur att det finns sån service i alla fall!

Tyvärr skulle det vara att ljuga för läkaren om jag kom och sa det.... jag mår ju som en prinsessa!!!!
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Vi funderar på om man ska skaffa en telefonsvarare:

Hej du har kommit till X och X. Vi orkar inte svara i telefon längre, därför ger vi dig följande val:

Tryck 1 om du har något viktigt att säga
Tryck 2 om du vill bli uppringd när bebisen tittat ut
Tryck 3 om du förstår piken och ångrar att du är så dryg :devil:


:rofl:


:bow::rofl::rofl::bow:
Underbart! ;):D
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Det är för kallt och ugget ute, vänta tills solen kommer fram :D Jag gick över 18 dgr & blev igångsatt två ggr :crazy: Det gick till slut :) Men i själva verket så väntade vår tjej på att motorvägen skulle öppnas (det berömda Munkedalsraset :bow:). Hon kom iallafall samma dag :D
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Hejja bebis!

Jag såg en filmsutt på youtube där lös dom med en ficklampa, tror även jag såg det på sjukhuset att de gjorde så för att "locka" ut bebisen. Kanske värt å testa ;)
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Ficklampa får vi prova...

Annars tror jag att sågandet är det som gett bäst resultat... har fått lite kraftigare sammandragningar.... :D

proppar nu i mej kinapuffar...
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag tänkte tvätta fönstrerna imorgon och hoppas att min bebis ska lockas ut av detta :) Dock har jag bf först på söndag, men jag har ingen lust att vänta längre :D:D
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

eftersom inget har hänt under natten får jag väl trycka i mej hela burken nutella då..... ;)

Ska nog såga ner ett äppelträd och tvätta fönster också. :idea:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Hejar på jag också!! Kom fram lilla bukebebis.. come out, come out where ever you are! :banana::bump::banana:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Mina fingrar är grymt svullna idag... det riktigt spänner i dom...
Har lite ont i ländryggen.... kan det vara ett tecken kanske... :smirk:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Mina fingrar är grymt svullna idag... det riktigt spänner i dom...
Har lite ont i ländryggen.... kan det vara ett tecken kanske... :smirk:

För mig var ont i lädryggen definitivt ett tecken. Hade det båda gångerna kvällen före värkarna ko m igång (fick värkar vid 2 på natten båda gångerna)..
Håller tummarna för att det är ett tecken för dig med!:bump:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

men jag vill ju ha barn idag... det vore ett toppen datum.... 080408... Dags för operation bulle ur ugnen.... börjar med dammsuga huset...
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag tänker satsa på 080808 :D

Hoppas du inte sveder bullen du, själv cyklade jag två mil och provade fälttävlansbanan (Med häst) kvällen innan min sista :angel:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag har tvättat fönstrerna nu, men ingen bebis för det. Fast man kanske måste gå över tiden för att det ska hjälpa :D
Så om det funkar på dig att tvätta fönstrerna så gör jag det igen på måndag :rofl::rofl:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

Jag fick också värkar vid två !! Verkar vara en bra tid !

Kom igen nu Bollenbebis :banana: :banana: :banana:
 
Sv: Bullen i ugnen kommer att bli bränd...

080808 ska vi ju gifta oss så jag hoppas att bullen har tittat ut tills dess... :rofl:

Undrar om maan kanske skulle ta en ridtur.....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp