Bukefalos 28 år!

"Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Jo
Vi har garderober mm från Sjöhagen. De har transportskydd också - för den som använder sånt.
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Hittade inget märke på schabraket tyvärr.
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Finns ett supersnyggt från Haglunds, vintertäcke med halvhals :)
Fanns bla på ullared för ca 3 veckor sedan, och på city gross. Letar fortfarande efter dessa täcken i strl 135 och 155 haha :(

(Det är f.ö. de bästa täckena jag någonsin provat, när mina knashästar rivit sönder täcke efter täcke så är haglunds de enda som fortfarande är HELA!)
 
Senast ändrad:
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

VA? :d:d:d Utetäcken eller bara stalltäcke?

Åh, behöver också 155, vad kostade dom?! Har du något nära? :D
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Finns ett supersnyggt från Haglunds, vintertäcke med halvhals :)
Fanns bla på ullared för ca 3 veckor sedan, och på city gross. Letar fortfarande efter dessa täcken i strl 135 och 155 haha :(

(Det är f.ö. de bästa täckena jag någonsin provat, när mina knashästar rivit sönder täcke efter täcke så är haglunds de enda som fortfarande är HELA!)

Då bör du nog köpa på dig ett lagar om Haglunds både passar och håller för dig.
Haglunds har lagt ned så det går inte att få tag på annat än det som finns kvar i butikerna.
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Jag ringde nyss UA och dom ska ev ta in 6 stycken till mig, låter bra att skaffa sig ett par då med andra ord! ;):D
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

Kan du inte lägga upp bild:)? Och vad kostar dom?
 
Sv: "Burberry" rutig utrustning, ge mig tips på allt ni vet!

kl.

Köpte ett burberry rutigt täcke på globen för några år sedan. Kom dock inte ihåg märket och har inte kvar täcket :/
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 346
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
3 897
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 806
Senast: snorp
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 927
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp