Bukefalos 28 år!

Bygga stall/lösdrift i lastbilsskåp

Sv: Bygga stall/lösdrift i lastbilsskåp

Hej! Jag har läst erat "prat" :D och jag vet inte hur jag ska göra blir bara mer o mer förvirrad. Letar foderhäst men jag har liksom inget stall att ha han på. Så funderar på barack? gammalt ute stall ifrån förr. men dem är så svåra att få tag i. Eller man kan man bara bygga ett lätt skjul? Vet inte hur jag ska göra. Har inte så stor plats att ha det på häller. Bara något fint lätt för lite pengar eftersom jag bara är 17år. HJÄLP NÅGON?
 
Sv: Bygga stall/lösdrift i lastbilsskåp

Kraven är de samma oavsett hur gammal du själv är. Har du tänkt på kravet att din tilltänkta häst behöver hästsällskap? Oavsett hur duktig du är så lär du behöva hjälp och råd till att börja med blir dåligt med den varan om man inte har har kunnigt folk i krokarna.
 
Sv: Bygga stall/lösdrift i lastbilsskåp

Jag har åxå ett vindsskydd i form av en tälthall. Det ska enligt djurskyddinspektöen vara godkänt.

Jag hade besök av inspektörerna men fick nedslag på mitt stora tält jag hade tänkt ha som vindskydd.
Det fick jag absolut inte ha enligt dem.

Därför tror jag det är bra att kolla med sin egen länsstyrelse innan man investerar i en tälthall.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik hej! Jag ska bygga en lösdrift 2-3 hästar i skåne. Men enligt jbv så måste jag har tillgång till boxar vid behov. Hur ska jag göra...
Svar
8
· Visningar
2 340
Senast: pulkaskurk
·
E
Anläggning Jag ska hyra ett hus med garage. Garaget är rejält och isolerat och kommer att användas som sadelkammare och uppställningsplats vid...
Svar
8
· Visningar
4 037
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Min tur att lägga upp ritningar och ställa tusen frågor :D Det är fritt fram att förkasta eller komma med andra förslag om precis allt...
Svar
7
· Visningar
3 071
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp