Bukefalos 28 år!

Byta panel på Butetsadel

Blandrastik

Trådstartare
Har funderat på en begangnad Butet, men hur vet man om panelen behöver bytas?
Visst antal år? Eller om panelen känns, tja... hård?
Nån som gjort det och vet vad det kostar?
 
Kontakta en återförsäljare som säljer butet, de hjälper dig att skicka den till frankrike. Alla rep görs där nere.
 
Det får jag göra, jag trodde i ärlighetens namn att jag skulle få snabbare svar här. :)

Om du behöver byta den kan jag inte svara på. De ska hålla iaf 15 år tycker jag. Men det är nog bäst att någon kunnig tittar på det eftersom jag inte har något att gå på för att hjälpa dig mer än din beskrivning :up:
 
Om du behöver byta den kan jag inte svara på. De ska hålla iaf 15 år tycker jag. Men det är nog bäst att någon kunnig tittar på det eftersom jag inte har något att gå på för att hjälpa dig mer än din beskrivning :up:
Nä, alltså frågan är generell. Funderar alltså på att köpa en begagnad Butet, har hittat ett par stycken på nätet. Så det är inte en fråga om en viss sadel. Utan sadeln/märket i sig.
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
2 047
Senast: MiniLi
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
2
Svar
21
· Visningar
1 622
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: MML
·
Utrustning Någon som gjort? Med vad? Eller är det kört om de börjat ta in lite vatten? Har hört att dagens täckesmateriall på de flesta täcken inte...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp