Bukefalos 28 år!

Cane Corso ... mkt bilder

Sv: Cane Corso ... mkt bilder

Här kommer en bild på Doris som är 15 v på kortet.

m7fh2s.jpg
 
Sv: Cane Corso ... mkt bilder

Dagens promenad bevisade återigen att våra två snurror är så olika som det kan vara. Humla har nog i sig både tax och vinthund för hon ligger som ett streck i skogen - runt runt runt i stora bågar snabbare än vi hinner se - in till höger och kommer fram bakifrån till vänster. Fiffi är mastiff och tar sig ett glädjerejs då o då men lufsar runt oss och snokar.
 
Sv: Cane Corso ... mkt bilder

No 1, tack , och idag fyller sonen 2 år, så fort tiden går :-)---

så fort att den här lilla stumpan...

Fendi 4 veckor

fendistende6veckkr.jpg



Fendi ca 12 veckor
fendi5kr.jpg



...som blivit en stor och välmeriterad dam...

maj2012barahundar046.jpg
[/IMG]

Fendi1845pong.jpg
[/IMG]

Fendichmapion2.jpg
[/IMG]

skall få egna valpar :-)

och inte med vilken hane som helst, utan vi har fått förtroendet att para med Nordens mest meriterade hane, då ägaren Jessica själv vill ha en valp efter Fendi/wotan

Hanen är LP I SE LCH SE UCH N UCH FIN UCH DKUCH C.I.B NORD.V-09 NV-10 Magnuslunds Limited Edition Wotan

sveriges första och enda lydnaschampion i rasen som även tävlar spår och Elit Sök.

Jes2012036-2.jpg
[/IMG]

wotan3-1.jpg
[/IMG]

http://www.youtube.com/watch?v=FM42Iu6HIlY

http://www.youtube.com/watch?v=t0cbrdGXP9k

Spännande värre :-)
 
Sv: Cane Corso ... mkt bilder

Alltså, CC´s uttryck är fantastiskt. Goa och respektingivande på samma gång.
Och har man en gång pussat en sådan näsa så är man fast. För pussas är dom världsbäst på. Våra slabbpussar inte utan man får en mjuk tryckning av en go nos.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
32
· Visningar
3 950
Senast: warg
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 490
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 142
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 512
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp