Bukefalos 28 år!

"cavalettistöd"

bambi82

Trådstartare
eller vad de nu ska kallas, såg i en artikel i ridsport att de gjort som små "kryss" att lägga cavalettibommarna på istället för typ sockerbit. Nån som har gjort nåt liknande? såg ju jättesmart ut!:bow:
 
Sv: "cavalettistöd"

bambi82 skrev:
eller vad de nu ska kallas, såg i en artikel i ridsport att de gjort som små "kryss" att lägga cavalettibommarna på istället för typ sockerbit. Nån som har gjort nåt liknande? såg ju jättesmart ut!:bow:



jah, det var juh så cavalettibommarna och stöden såg ut för i tiden. men då satt bomarna fast på "krysserna" så var det bara att vända runt dom, beroende på vilken höjd man ville ha dom, + att man kunde ställa fler på varandra och på rad och likande. :) smart och väldigt lätt att bygga hemma :)
 
Sv: "cavalettistöd"

Har gjort precis sådana cavalettostöd som jag kan ha tre olika höjder på. Riktigt riktigt bra... :banana:
 
Sv: "cavalettistöd"

Ok hur har du gjort då? Skulle va tacksam för mått och en liten ritning:angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Elvasaga
·
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Lexa
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 308
Senast: gulakatten
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 190
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp