Bukefalos 28 år!

peace

Trådstartare
Någon här som provat cbd oljan för värk?
Och isåfall,har ni blivit bättre?
Blir man beroende av den??
 
"CBD kan vara terapeutiskt för många tillstånd, inklusive (men inte begränsat till) kronisk smärta, cancer, ångest, diabetes, epilepsi, reumatoid artrit, PTSD, sömnstörningar, alkoholism, hjärt-kärlsjukdom, antibiotikaresistenta infektioner, och olika neurologiska åkommor."

Oj, det låter verkligen för bra för att vara sant!

Och då är det garanterat det också.
 
Fast det finns faktiskt en hel del medicinsk forskning på cbds medicinska nytta. CNN har haft ett flertal dokumentärer om just cbd och den medicinska nyttan.
 
Fast om något påstås hjälpa så brett som i det där citatet - då vill jag ha stora, välgjorda studier som det råder konsensus kring. Från antibiotikaresistenta infektioner till alkoholism, epilepsi och cancer? Njaaej.
 
"CBD kan vara terapeutiskt för många tillstånd, inklusive (men inte begränsat till) kronisk smärta, cancer, ångest, diabetes, epilepsi, reumatoid artrit, PTSD, sömnstörningar, alkoholism, hjärt-kärlsjukdom, antibiotikaresistenta infektioner, och olika neurologiska åkommor."

Oj, det låter verkligen för bra för att vara sant!

Och då är det garanterat det också.

Om det hjälper mot allt det där, då borde människor runt omkring oss må mycket bättre. Jag tror det är som du säger, låter det för bra för att vara sant, då är det nog så.
 

Liknande trådar

Fordon Jag kollar aldrig oljan. Vet att det antagligen vore bra att ha koll men det händer ju aldrig. Bara när bilen larmar har jag insett...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 486
Senast: AraSlei
·
Fritid Nu så.. står jag här och känner mig dummare än tåget 😂 För första gången ska jag ta tag i att fylla olja på bilen själv.. pinsamt att...
Svar
3
· Visningar
436
Senast: Tranan
·
Mat Fick syn på denna. Kan den vara något som räddar magen att slippa ifrån bra kall mat? Har inte provat (behöver inte sådant) och priset...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp