¨Charles Owen ayr8 storlek ?

E

Emmmma

Jag funderar på att beställa en CO ayr8 men det finns ingen butik här i närheten som har den , så jag kan inte prova :/ men jag vet vilken storlek jag har i John Whitaker hjälmen , någon som vet ungefär hur de är i storlekarna , jämfört med varandra :) ?
 
Sv: ¨Charles Owen ayr8 storlek ?

Inte för detta kan hjälpa specielt mycket men jag köpte min idag i storlek 58 som jag har annars :) Men sen kan man ju spänna åt längst bak :P
 
Sv: ¨Charles Owen ayr8 storlek ?

Okej , jag tar det som att de är ganska normala i storlekarna ;)
Någon som vet hur de är förhållandevis med någon annan hjälm då, har haft/provat bl.a. gpa speed air, lami-cell, jacson..?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat kolla på ny hjälm för terränghoppning. Tidigare hade jag en CO J3, men hur jag än letar runt verkar de inte säljas i...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Cinzia
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 014
Senast: MiaMia
·
Utrustning Är det någon som har en sådan eller har provat? Behöver veta om dom är runda eller ovala i formen. Finns bara en typ liner men det...
Svar
0
· Visningar
185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp