Bukefalos 28 år!

Charles Owen showhat

J

jojjo_blondin

Några som har den här? Underbart skööön..

hörde att dom skulle sluta tillverka den :(
 
jag har en som jag fullkomligt älskar! har aldrig haft en sådan hjälm tidigare.

Men varför ska de sluta tillverka dem då?
 
ja vt inte. hon i affären sa d. att hon skulle ta typ fem st å lägga i gaderoben för att dom skulle sluta tillverka dom-
 
Både CO showhat (den billigare hjälmen med vanliga band) o CO showjumper (med läderband) ska utgå efterhand. Fråga mej inte varför, de är ju väldigt populära de hjälmarna, även om de såldes mest av dom för några år sen när de kom ut på marknaden!
Nu är det väl mkt GPA o kopior på den som gäller....

Jag vet inte om det finns 2 modeller på showjumpern, i så fall är det kanske bara den ena som ska utgå. Ingen aning...
 
d va showhat som hon sa till mej att den skulle utgå.. den andra vet ja inget om.. men synd e d.. världen skönaste hjälm :love:
 
Neeeej så får de inte göra!
De är ju sååå sköna!
:cry:
 
mhmh =(=( hoppas inte min går sönde rpå läänge nu
 
vet inte vilken hjälm malin b har, men charles owen show hat skulle tas ur tillverkling :(:( dne som e så skön..

malin b har nog den dyrare modellen med läderband isf. eller..?
 
Ja... den är väl både för billig och för skön... Dom måste ju kunna säla sina dyra hjälmar också....
Trist! Älskar min!
 
jag har den och hålle rmed om att dne e skön :love: men ska ändå köpa en john whitaker så det gör inget för mig om den slutar tillverkas
 
Japp Showjumper 2000 slutar tillverkas. Men det finns en som heter Showjumper xp och ser typ likadan ut. Verkar bara vara lite lägre i profilen än 2000.
 
Meh..jag är ju helt förälskad i min! :eek: Läderbanden är nästan snyggast av allt.. :love: *ytligast i stan, men sant!* :D
 
John Whitakern och Hampton är ju likadana fast lägre i profilen. Det kanske är snyggare med en hjälm som inte är så hög som showjumpern, eller vad tycker ni?
 
Men :( jag älskar den hjälmen. Får försöka hamstra några. Ska kila förbi affären där jag köpte min. Trevligare hjälm är svårt att hitta :(
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
547
Hemmet Vi måste byta fönster till huset och funderar på vad vi ska köpa. Underhållsfritt vore förstås underbart. Men hur hållbara är...
2
Svar
20
· Visningar
1 198
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp