chihuahua namn

Sv: chihuahua namn

Attack kanske låter coolt. Men jag skulle nog inte döpa en hund till det. Läste en gång om en kvinna som hade mött en annan kvinna med hund, en huskey tror jag, som hette Attack. Hunden kom i full fart mot henne. Hon var rädd för hundar, och hur kul tror du det var att höra ägaren ropa "Attack!"?

Jag har också läst den artikeln. Jag vet också att är man rädd spelar hundens storlek ingen roll. Men för de allra flesta skulle det nog se helgulligt ut om ägaren ropade Attack och det kommer en minivvavva springandes...
 
Sv: chihuahua namn

Det skulle det säkert göra :)
Men precis som du säger så spelar det ju ingen roll om hunden är pytteliten om man är hundrädd.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 708
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 623
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 476
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp