Bukefalos 28 år!

Cilla flyttar!

CillaW

Trådstartare
Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.

Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.
 
Skövde är en ganska trevlig stad numer. Kulturutbudet är bra, fina omgivningar och KSS (om det är dit du ska) är i alla fall vad jag hört en bra arbetsplats.
Vill du inte bo i stad utan lantligt är ex Varnhem (runt Hornborgasjön) och Eggby väldigt vackert.
 
Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.

Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.
Välkommen till vackra Skaraborg.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Skövde är en ganska trevlig stad numer. Kulturutbudet är bra, fina omgivningar och KSS (om det är dit du ska) är i alla fall vad jag hört en bra arbetsplats.
Vill du inte bo i stad utan lantligt är ex Varnhem (runt Hornborgasjön) och Eggby väldigt vackert.

Jag tittar lite norr om Skövde, mot Tidan och bland alla sjöar.
Japp, jag ska jobba på KSS eller SkaS som det kallar sig nu.
 

Liknande trådar

Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 739
Senast: tanten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 635
Senast: Imna
·
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 199
Senast: Bambi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp