Bukefalos 28 år!

Cilla flyttar!

Första flyttlasset uppe, ilastat med hjälp av en av bästa vännerna och urlastat med hjälp av en annan kär vän plus min nya chef som bor i grannbyn.

Golvet i vardagsrummet och matsalen är fantastiskt fint men det är bara några element som fungerar (åtta grader inomhus, jippiiii) och vattenpumpen går inte. Det är två proppar som har gått och de går igen så fort jag byter dem....
Har sovit här i natt och kom upp i hela 15 grader när jag stängde dörrarna till de två rummen där ett av tre element fungerar.

Är det nån av er som råkar vara elektriker?
 
Första flyttlasset uppe, ilastat med hjälp av en av bästa vännerna och urlastat med hjälp av en annan kär vän plus min nya chef som bor i grannbyn.

Golvet i vardagsrummet och matsalen är fantastiskt fint men det är bara några element som fungerar (åtta grader inomhus, jippiiii) och vattenpumpen går inte. Det är två proppar som har gått och de går igen så fort jag byter dem....
Har sovit här i natt och kom upp i hela 15 grader när jag stängde dörrarna till de två rummen där ett av tre element fungerar.

Är det nån av er som råkar vara elektriker?
Jippie, du har det varmare än mig.
 
Hittade huvudsäkringsskåpet på baksidan av huset och där hade två proppar gått. Bytt dem och de 10A-säkringar som gått i proppskåpet inne.
Vattenpumpen går inte igång ändå, den har frusit. Grannen som bytte den för några år sen har varit här och jag har fått låna en värmefläkt...

Det här blir intressant.
 

Liknande trådar

Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 771
Senast: tanten
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 668
Senast: Imna
·
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 212
Senast: Bambi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 087
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp