Bukefalos 28 år!

clear rounds i västra götaland?

candelia

Trådstartare
hej ! jag undrar när och var det kommer hållas clear rounds i närheten av Uddevalla/Göteborg. har ett fullblod som jag skulle vilja starta,och vill börja smått om att hon tidigare gått på galoppen :)
 
Sv: clear rounds i västra götaland?

Om du kollar i tdb så finns det en hel del pay and jump utlagda i både regionen Göteborg och Bohuslän och även Västergötland. Allt beror på vart du bor och hur långt du vill åka. Du kan också gå in på specifika klubbars hemsidor i din närhet regelbundet för alla lägger inte ut sina träningstävlingar på tdb.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: gulakatten
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 607
Senast: cewe
·
Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp