Bukefalos 28 år!

clear rounds i västra götaland?

candelia

Trådstartare
hej ! jag undrar när och var det kommer hållas clear rounds i närheten av Uddevalla/Göteborg. har ett fullblod som jag skulle vilja starta,och vill börja smått om att hon tidigare gått på galoppen :)
 
Sv: clear rounds i västra götaland?

Om du kollar i tdb så finns det en hel del pay and jump utlagda i både regionen Göteborg och Bohuslän och även Västergötland. Allt beror på vart du bor och hur långt du vill åka. Du kan också gå in på specifika klubbars hemsidor i din närhet regelbundet för alla lägger inte ut sina träningstävlingar på tdb.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: hamilton1
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
939
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: valy
·
Övr. Hund Människor som påstår att de är hundrädda, är de verkligen det på riktigt eller är det bara sådana som hatar hundar och vill starta bråk...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 175
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp