Bukefalos 28 år!

Ackio

Trådstartare
Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:
 
Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:

Här hos oss vet jag att den sålts på Lindex, och jag tror HM med.
 
Har hittat det på city gross. Det var dock ett par månader sedan jag var där, så vet inte om det fortfarande finns :)
 
Livar upp denna! Har precis köpt min första förpackning b4 från amazon! Finns ingenstans där jag har letat.. :down:
Hur har resultatet blivit för er? Har det funkat?!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 336
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 023
Senast: Migo
·
Relationer Försöker att förklara kortfattat utan att ge för mycket info.. Min mamma är sjuk, och kommer inte att bli frisk igen. Vi i familjen...
Svar
8
· Visningar
1 511
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp