Bukefalos 28 år!

Ackio

Trådstartare
Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:
 
Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:

Här hos oss vet jag att den sålts på Lindex, och jag tror HM med.
 
Har hittat det på city gross. Det var dock ett par månader sedan jag var där, så vet inte om det fortfarande finns :)
 
Livar upp denna! Har precis köpt min första förpackning b4 från amazon! Finns ingenstans där jag har letat.. :down:
Hur har resultatet blivit för er? Har det funkat?!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 439
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 337
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 494
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp