coolbackpad

Equidaem

Trådstartare
Har en gammal av barrelmodell men skulle så gärna vilja ha en ny, en till (röd endurance-modell) då både hästen och jag älskar den! Men hur sjutton får man tag i en sån nu för tiden?

Nån som har tips?
 
Sv: coolbackpad

Numera är det nog till att leta begagnat eller beställa från utlandet. Distansritt.nu sålde ett tag (jag har köpt båda mina därifrån), men gör det inte längre och mig veterligen var det den enda ÅF i Sverige.
 
Sv: coolbackpad

Svarar båda

Ja, det var ju det att svenska åf inte längre tar hem dem som ställer till problem:( jag har verkligen ingen koll på affärer utomlands, hur vet man var man vågar handla ifrån?
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Otherside
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 132
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp