Bukefalos 28 år!

Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Jag kommer!!! Bara det är bra köratransport väder. En bukedistans träff, vad roligt. :banana:
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Får vänta till sommaren, just nu är här bara is is och mer is..med några flingor snö.. :cry:
(Men har faktiskt en 1,6-2mil runda, mest skogsväg dock, om nån i närheten vill joina i sommar :idea: och massa skog att fika i)
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Grejen var ju den att vi skulle hålla utkik efter dig på tävlingarna så bjuder du på fika där ;) Du får alltså ta med dig en hel lastbil med fika när du åker på tävlingar! :idea: Hade du bott lite längre upp hade jag kunnat ta en paus hos dig på vägen till midnattsritten dock.
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Grejen var ju den att vi skulle hålla utkik efter dig på tävlingarna så bjuder du på fika där ;) Du får alltså ta med dig en hel lastbil med fika när du åker på tävlingar! :idea: Hade du bott lite längre upp hade jag kunnat ta en paus hos dig på vägen till midnattsritten dock.

Aha, du planerar så du :D
Okays då, vi kör på den! Allihop: Deathslyna har den extra hästtransporten med fikat :angel:
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Haha, vänta nu. Det känns som om det blev lite tokigt här. Nåja, jag kommer garanterat och hälsar ifall att jag ser dig!
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Haha, ja precis men jag höll inte med. Oavsett, behåll rören i håret så man hittar dig lätt där ute, haha.
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

De är inte inflätade ännu, men ok - jag kommer att ha dem på Lovisedalsritten (börjar på hemmaplan) :D
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

hmm det där smickrade inte ditt ansikte det minsta..finns det inga smalare såna? jag tycker vissa passar väldigt bra i sånt, men tycker tyvärr inte du gör det
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

hmm det där smickrade inte ditt ansikte det minsta..finns det inga smalare såna? jag tycker vissa passar väldigt bra i sånt, men tycker tyvärr inte du gör det

Det må vara din åsikt, men jag anpassar inte mitt utseende efter vad andra tycker att jag ska ha... :cool:
Men jodå, det finns "mini-lox", dock inte i de färger jag vill ha.
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

nä kanske inte det, du behöver inte ändra på dig om du inte vill... men det är ett forum då får man faktiskt kunna ta lite kritik oxå
 
Sv: Cyberlox / "plast-extensions" + distansritt

Jag kan ta kritik, och påverkas inte av vad andra tycker om min stil, men tråden handlar om hurvida det är tillåtet att starta distansritt med cyberlox inflätade.
Jag trivs med loxen i standard storlek och kommer att fortsätta använda den storleken, du gillar dem inte och många andra delar nog den åsikten, men X antal har älskat dem IRL (ja, på mig, med samma ansikte :angel:), så om jag skulle ta åt mig allas åsikter om vad jag passar i skulle jag stå väldigt kluven. Jag ville bara veta om det är tillåtet eller inte på ritt, då TR inte säger något om löshår och liknande.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp