Dagens fniss

Det där kommer du att få nobelpris för, både i ekonomi och litteratur! :love:

Kanske även fredspriset, om det inte hade varit för att det administrerades av Norge.

Åh, jag blir rörd! Det här hade jag aldrig väntat mig. Först vill jag börja att tacka de som har gjort detta möjligt, mina familj och kanske främst mina norska kusiner som låtit mig förstå att byråkratins linda troligtvis finns embryofierat i lillebrorskomplexet från tiden då vi hade Ingemar och Gunde, och mina kusiner hade deltagare som deltog men som fick kolla in prispallen med kikare. Allt pappersbärande och allt pappersvändande, alla lyft av telefonlurar och alla timmar med tunga arkivlådor har skapat världens starkaste folk som erövrar OS-guld efter OS-guld.
 

Liknande trådar

Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 143
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos men har följt sidan i några år och då speciellt Hundar. Jag ska köpa hund om nått år och gillar att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 562
Senast: Tate
·
Hästvård Som många av er känner till fick jag ju en fölunge med senkontrakturer i början på maj. Pga Engemycinet han fick mot kontrakturerna blev...
2
Svar
36
· Visningar
5 141
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 308
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp