Bukefalos 28 år!

"Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Dana

Trådstartare
Säkert att det ligger i fel forum...

"Dagens populäraste trådar" ser jag nästan aldrig längre. För någon vecka sen så fanns de ju längst ner på första sidan, men har tydligen flyttats.

Ser en gång av 20, att den ligger numera högst upp på höger sida, första sidan, men varför inte alltid?

Någon inställning som måste göras? Vill gärna ha det på första sidan, när jag går in på Bukefalos. Tittar igenom den bla först ihop med "Forumet nu" innan jag kikar vidare.

Nån moderator som kan svara?
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Hur tömmer man cachen i datorn då?
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

I inställningarna till webbläsaren brukar det vara :)
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Det gör jag i stort sett dagligen, så tyvärr kan det inte bero på det. Tack ändå:)
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Ingen mer som har detta problem och vet hur man ska göra?

Det är ju inte så många som är på denna del av forumet, men man hoppades ju...

Jaja, ingen mod som kan svara...Får väl leva med detta, men inget kul. Känner bara att det måste finnas något sätt att fixa detta "enkla" fel:confused:
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Har sett att denna del av forumet inte är så "aktiv", men hade hoppats på svar...La ju tråden fel, just för att hoppas på svar, men den blev flyttad..

Kan inte ens huvudmoderator Gunnar svara på denna fråga? Även om de inte vet orsaken, vore det "kul" att de läst, men förklara/ursäkta att de inte vet problemet...

Dåligt, du/huvudmoderator är väl ändå inne lite varje dag...?
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Ledsen att du inte fått något förrän nu.
Den troligaste anledningen är att du har låg upplösning på din skärm ex.vis 1024 pixlars bredd. Du måste då ofta scrolla till höger för att se högerkolumnen.
 
Sv: "Dagens populäraste trådar" ser jag inte längre, bara ibland..

Tack, äntligen ett svar.

Jag får väl kolla upp detta med upplösningen. Tycker bara det är konstigt att jag ser det imellanåt...Utan att ändra upplösningen, men något med inställningen är det. Får kolla upp detta.

Tack igen!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 125
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Viva
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 073
Senast: Hedinn
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 605
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp