Bukefalos 28 år!

Sv: Dags igen

Hmmm det är så att jag var tvungen för min egen hälsas skull att redan i Början av Maj boka denna resa .
Min mamma gick bort i April
Jag visste faktiskt inte då att Galoppen skulle bli så bra i år .
Jag hade heller av naturliga själ inte förmågan att tänka klart .
Men jag ska självklart följa Derbyt på avstånd och blir säkerligen refererad av far min via tel !
Hade varit kul med en sväng på 51:an annars !
Hej från Hambo
 
Sv: Dags igen

Derbyt måste det väl ändå gå att se på ATG Live över någon betallänk någonstans med hjälp av en dator... (eller gör det inte, Flashlight ?).

Kunne vara kul att gå på 51'an (haket, som ger det pulveriserande nattelivet i Blentarp ett ansikte.), men jag har bookad in mig på bankalaset, där jag har tänkt mig att uppträda in my zoot suit och med hög svansföring.

:banana:
 
Sv: Dags igen

Jag var på 51:an för några år sedan och dansade på bordet:crazy:
Vågar inte dansa där längre.....
Men ingen kan stoppa oss från att ta ensvängom utanför:banana::banana:
Hej från hambo
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 819
Senast: Exile
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Lutten
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 049
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp