Bukefalos 28 år!

"Dassig" i pälsen..

Undret

Trådstartare
Var och bokade en katt på hemmet idag, skulle ha hämtat henne också men eftersom hemmet precis idag råkade ut för en luftburen förkylning så får inga katter lämna dom på ett tag, får hämta henne om ungefär en månad istället (vill ju inte riskera att kattflickan hemma blir sjuk heller).

Iaf, hon är förskräckligt "dassig" och tråkig i pälsen. Blir ju förhoppningsvis bättre när hon får komma till ett eget hem och hämtat sig från kastrering och allt. Men vad kan man ge katter annars för att dom ska bli fina i pälsen?
 
Sv: "Dassig" i pälsen..

Jag tycker inte att du ska ge henne något speciellt alls i början. Ge vanligt bra foder och kärlek, ett bad kanske kan vara på plats men börja inte krångla med tillskott mm förrns hon har bott in sig ordentligt och vant sig vid maten hon ska äta hos dig.
 
Sv: "Dassig" i pälsen..

Hade inte tänkt det heller, var mest en fundering ifall det inte släpper :) kärlek har jag gott om, och det är klart att det ska vara kathemskissar ;)
 
Sv: "Dassig" i pälsen..

Mina 3 katter får ett vispat rått ägg nån gång varannan vecka, hur blanka som helst..Annars äter de friskies mest torrfoder, ibland blöt. Tror mest det beror på om de trivs och får mycket kärlek!:love: Lycka till du goda människa!:bow::bow::bow:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 655
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 740
Senast: Lhas
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 258
Senast: Migo
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 707
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp