Bukefalos 28 år!

Den där okapin i Danmark

Men!! Skulle aldrig öppnat den här tråden, jag skulle sovit för länge sen men nu ligger jag här och kan inte sluta titta på de där små randiga söta benen :eek::love:
 
Med andra ord, vi har också fastnat. Skulle starta någon youtubevideo för att det var så tyst. Slutade med att vi kollade okapi på en skärm och en livestream med valpar på en annan. Ska försööööka gå och lägga mig nu. :D

Men alltså, öronen! :love:
 
zoNX9V7.jpg1



De små nataldykarantiloperna verkat vara poppis. Det slickades och pussades och pysslades en go stund. Såg ut som hon övade på att göra rent föl, för den skulle slickas överallt med jättelånga tungan, tills den fick nog och gick.
 
Nu har jag också blivit fast. Såg den i morse, men var är den nu? Igår var ju dörren ut öppen under dagen. Nu är den stängd.
 
Kommer ni ihåg ett spel man hade som barn? Det var kvadratiska bilder, delar av en människa, så fick man lägga ihop dom till en hel människa? Det var huvud, överkropp, mellandel på kroppen, ben och fötter. Det gick väl ut på att få en hel enhetlig gubbe.

Hursomhelst, det här djuret ser ut sådär. Man har fått ett slags huvud, en annan hals, en annan kropp och sen någon annans ben.
 
Kommer ni ihåg ett spel man hade som barn? Det var kvadratiska bilder, delar av en människa, så fick man lägga ihop dom till en hel människa? Det var huvud, överkropp, mellandel på kroppen, ben och fötter. Det gick väl ut på att få en hel enhetlig gubbe.

Hursomhelst, det här djuret ser ut sådär. Man har fått ett slags huvud, en annan hals, en annan kropp och sen någon annans ben.
:rofl: :rofl: :rofl:
Jag hade ett sådant spel när jag var liten, förstår precis vad du menar!
 
Nu var jag också tvungen att titta. Tycker dock dom har satt kamerorna lite tokigt. Eller så kunde de väl haft iaf 1 till kamera. Nu står den ju i en "död vinkel" så man ser inte mycket :(
 
Tror ni ocså att värkarna har börjat nu, eller är det bara önsketänkande från min sida :angel::o?

Edit: hon tittar sig åt magen nu också :nailbiting:.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 597
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
374
Senast: Magnum
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 951
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 441
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp