Bukefalos 28 år!

Den där okapin i Danmark

Nu är den väldigt stillsam igen, den bara idisslar och vippar med öronen. Det går åt mycket surf...
 
Vänta nu hade den inte redan fått sin avkomma?
Jag som slutade titta när jag läste det, men om så inte är fallet får jag ju börja kolla igen självklart! :banana:
 
Den idisslar. Jag tänker mig att den är lite som ett får, när det är dags kommer den inte äta (och inte idissla). Så nu kan jag lugnt gå och lägga mig :p
 
För den som önskar ett stillsamt husdjur måste okapin vara ett bra val. Ibland får man titta en lång stund för att komma fram till om det är en stillbild eller inte.
Förmodligen pausar dom kameran ibland för halmen är alltid ren och fräsch men det syns aldrig nån som mockar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 473
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
356
Senast: Magnum
·
Övr. Djur Jag roar mig ofta med att titta på aquascape klipp. Nåt som dykt upp ofta nu är scapes med "svävande stenar". Det ser urläckert ut och...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 811
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp