Bukefalos 28 år!

Dermatolog

lisa412

Trådstartare
Jag känner att jag aldrig riktigt får ordning på min hud.. Så jag funderar på om jag kanske borde besöka en dermatolog (eller vad de kallas?) så man kan komma till roten av mina problem.

Är det nån här som besökt en dermatolog eller nån annan sorts hudexpert och som fått bra hjälp?

Jag har ju egentligen inga extrema problem men lite småsaker som jag inte gillar och sen kan det ju vara bra att man tar hand om sin hud på bästa sätt :)
 
Har inte besökt någon själv, kanske i framtiden. Däremot kollar jag på Dr. Sandra Lee på youtube, tycker det är riktigt intressant att se vad de kan göra och vilka förändringar det blir. :up:
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
137
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 259
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 480
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 770
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp