Bukefalos 28 år!

Det är tur att man kan drömma

eldhroka

Trådstartare
Igår kväll låg jag som vanligt och tänkte en massa. Så började jag tänka på hästar igen. Lät mig dagdrömma mig bort och såg mig själv på ryggen av en islandshäst igen och då dök plötsligt meningen "I'm alive" från Celine Dions låt upp i huvudet. Jag har känt mig lite nere ett tag igen och verkligen saknat hästarna rejält ett bra tag nu. Och jag började genast känna mig levande igen bara genom att tänka på att rida :D Skulle verkligen vilja rida någon sorts program till den här låten, helst på islandshäst såklart...

 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 801
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 831
Senast: Habina
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 787
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp