Det är helg!

fryckan

Trådstartare
Jag fick ställa in min planerade paddlingstur med ett gäng kompisar då Mr hund inte fick någon barnvakt, finns det fler som inte har speciella planer för helgen? Och ni som har planer, vill ni delge buke? :D

Även om jag inte kommer göra något speciellt är det skönt med heeeeeelg :banana:
 
Efter en hektisk arbetsvecka ska här bara chillas på hemmaplan. Vin, bad om vädret tillåter samt soffhäng med vänner!
 
Ska strax hoppa in i duschen och sen bemöda mig om att dra på mig något annat än snickar-/mys- eller ridkläder för första gången på hela veckan. :o Och borsta håret! Och kanske till och med dra på lite smink! :bump:

Får hem några kompisar ikväll för att äta kräftor, så det ska bli himla trevligt! :D Sen blir det nog bara mys här hemma och fix på huset resten av helgen. Funderar på att gå på trav också, aldrig gjort det "på riktigt", men två av hästarna i stallet (varav en är den absolut finaste hästen i hela världen :love: det ni ;) ) startar på hemmabanan, så då vore det ju himla synd att inte åka och kolla liksom.
 
Umgås med bästa tjejerna och på hundägardag. Träffa min kontaktperson och kanske en sväng till mormor och morfar.
 
Jag ska på bröllop imorgon vilket jag inte är superexalterad över. Utöver det har vi inget särskilt planerat, min sambo har tentaperiod just nu så honom ser jag knappt och jag filar på plugg jag med. Så det blir väl bröllop - plugg - bada i poolen - läsa. Schysst helg i alla fall :up:
 
Jag är lite bitter eftersom jag skulle på temafest ikväll men får stanna hemma pga lite sjuk. Så jag tänker nog tramsa på Buke och kanske titta på någon dålig film ikväll istället för att vara fit for nollning imorgon och söndag.
 
Jag ska tävla med hästen, men ska bara rids en klass så blir ju typ åk dit, rid lite, åk hem. Så känns inte så betungande :p annars ska jag bara ta det lugnt. Och springa iaf två pass.
 
haha jag somnade på soffan vid 19-tiden, det kanske är bäst att pensionären inte har så mycket för sig till helgen så hon får vila upp sig istället.
 
Ptja, jag har idag varit i stallet med unga fröken, jobbat 9.45-19, hämtat dottern hos barnvakten, packat övernattningsväska för dottern och ska nu göra matlådor till min och Davids lunch imorgon.
Det är nämligen jobbhelg för min del, 9-19 imorgon och 6.45-16 på söndag. Dottern kommer lämnas hos barnvakten imorgon bitti och sen hämtar jag henne på söndag eftermiddag.
Festligt värre. Typ. Inte :p
 
Jag ska ägna morgondagen åt att städa, packa och fixa matlådor. På kvällen lastar vi in oss i bilen, för på söndag är det hundtävling igen :D (om inte regnet gör tävlingen omöjlig att genomföra...)
 
@Elisha Grattis på förhand! Om du vill så återkom gärna med bilder. Älskar bröllop :love:
Mvh/Kan min sambo fria till mig snart?!

Jag fyller år i morgon, eller idag är det väl med tanke på klockan ;) Fick en superfin present igår av mamma och hennes sambo, min pappa och hans fru firar aldrig mig. Nästa vecka blir det födelsedagsfika om uppslutningen blir vettig nog för att det ska vara lönt. Sen har jag lite ålderskris och förnekar gärna det i övrigt :angel: så min helg blir pluggande av psykologi och möta upp lite vänner. Har inget sug alls efter att gå ut i hösten som dök upp så pang på
 
Shopping imorgon (igen) :o Men jag försöker vara strikt mot mig själv då jag helt enkelt inte har plats i garderoben för mera kläder! Lyckas faktiskt ganska bra hittills, lite trött på att nästan alla affärer i närmsta butikcentret som har bytts ut till de där väldigt dyra märkesbutikerna :meh:
Ser mera fram emot att få umgås med mamma och syrran :love:
 
@Elisha Grattis! Som redan efterfrågats, bild hade varit jättekul!

Jag själv ska ta tåget till Sussex om några timmar och ska på Woodstock inspirerad fest ute på landet hos två av mina vänner! Tyvärr är ju sommavädret borta, men det ser ut som sol och c 16-17 grader iaf, så det får allt duga.

Vi har bankholiday, så jag är ledig på måndag, så ska försöka hinna med ett besök på Notting Hill Carnival också, men jag måste få in lite jobbsök och annat administrativt också. Men en bra helg överlag!
 
Mellanlandar hemma över helgen, då jag just nu veckopendlar mellan olika kurser jag går via jobbet...
Idag ska jag packa om, tvätta och leta efter prylar jag behöver för kommande vecka.
Träffa en nära vän i stan.
Gå på kräftskiva.
Kolla Triathlon-tävlingarna i stan.
Fika med en kompis.

Någonstans mellan allt det här ska jag hinna vara hemma och vila upp mig också, och ngt träningspass...
Kurser är jätteroligt och utvecklande men helgerna går i 120 då inget hinns med under veckorna mer än jobb...
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag funderar på att köpa robotgräsklippare och även om det senaste åren inte varit några igelkottar häromkring vill jag ju ha en som är...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: MissFideli
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 995
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
858
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp