Det blev smalt

Sv: Det blev smalt

Nej, du är inte knäpp. Ifall inte jag också blivit det.
 
Sv: Det blev smalt

Har inte kollat IE men har det smalt i Firefox. Otroligt bred almanacka!
 
Sv: Det blev smalt

Tror det är ett blogginlägg med en lång länk som är problemet just nu!
Förminska bloggrutan och se om det blir "normalt" igen.
 
Sv: Det blev smalt

Åh, tack! Jätteskönt!

Ylva86 - Du trycker på den blåa knappen i högra hörnet på bloggrutan så försvinner de och buke blir normalt!

B_A_L hann visst före...
 
Sv: Det blev smalt

Klicka på den blåa runda ringen (med två vita trianglar som liknar en gran) som finns i den röda listen där det står Bloggar.
 
Sv: Det blev smalt

Väcker liv i en gammal tråd för att be om råd. För mig funkar det inte när jag klickar bort bloggarna och fälten till höger, och det är endast hos min föräldrar med IE jag har problem, hemma har jag Firefox utan problem. Eftersom datorn här även är fruktansvärt seg orkar jag inte ta en skärmdump, men jag kan skriva exempel på hur korta meningarna är (nåja, de är inte två ord som för vissa tidgare i tråden), men så här:

#184 av Ylva86:
Har inte kollat IE men har det smalt i Firefox. Otroligt bred
almanacka!

#185 av Kakturblomma:
Ja hela högerspalten har blivit jättebred och forumet väääldigt
smalt.

#186 av Zaga:
Tror det är ett blogginlägg med en lång länk som är problemet
just nu!
Förminska bloggrutan och se om det blir "normalt" igen.

Är jag gnällig som vill ha längre rader än så?

I just dessa exempel är det inte så stora problem att läsa trots att raderna i mitt tycke är väldigt korta, problemen kommer först när det är längre stycken, då blir det väldigt många rader i ett stycke och då är det inte längre läsvänligt. Men som sagt - det kan vara jag som är gnällig, säg till om det är så. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 300
Senast: Calmiche
·
Bukefalos Har försökt ignorera detta nu ett tag, men nej, det går inte längre. Denna reklamen (med olika innehåll, men från Kopp Verlag) kommer...
Svar
14
· Visningar
2 032
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp