Bukefalos 28 år!

Det blev smalt

Sv: Det blev smalt

Jag tror att det skall fungera och se hyffsat bra ut på de flesta ställen där det finns inmatningsfält nu. Anlednnge till att jag började ändra i detta var för att det tidigare hände att inmatningsfältet var för stort.

Nu kan jag återgå till att försöka få till detta med var banner-annnserna skall ligga. Räkna med lite ändringar framöver och fortsätt gärna komma med tips och synpunkter.
 
Sv: Det blev smalt

Det är värt att titta på. Tanken har aldrig varit att det skall vara så mycket grönt under bannern som det är nu. Dock är det så att det bör finnas plats där för andra banners som folk kanske vill köpa ;)

Detta var ett snabbt test för att få era synpunkter, i stället för att lägga tre veckor på att själv hitta på något "jättebra" som ni sedan sågar endes fotknölarna ;)
 
Sv: Det blev smalt

Jag stör mig inte på reklamen utan förstår varför den finns där. Det som stör mig är två saker
1. Att när jag är inne och läser i en tråd så är texten avkortad där också trots att reklmen inte hänger med in i trådarna. Där är det bara ett brett grönt och tomt fält. Det kanske inte går att få olika storlek på textrutan?
2. Att för mig går detta fält utanför skärmkanten (jag ser altså endast halva reklamen) och när jag postat ett svar i en tråd så hoppar läsaren automatiskt ut längst till höger vilket gör att jag får hela detta (irriterande tomma) gröna fält i bild.
Sedan sticker ju färgen på den reklamen av ganska rejält mot resten av buke vilket gör den lite irriterande men det är kanske det som är tanken med reklam :idea:.
Jag vet inte om du har uppmärksammat det men svarsrutan är mycket kortare än smilie rutan vilket jag tycker stör ögat lite.
 
Sv: Det blev smalt

Jag har kanske inte riktigt hängt med i hela tråden. Men jag har firefox och här är det ett grönt fält på höger sida som känns mkt onödigt. Om det fylls med reklam kommer det nog att kännas ännu värre. Sedan beror det naturligtvis på vilken dator man har. En av datorerna på jobb har en mkt större bildskärm än min egen bärbara dator. Då blir det inte alls så tydligt dom här hemma.
 
Sv: Det blev smalt

GUUUNNAR - allt far som ett flipperspel fram och tillbaka. Ibland får jag scrolla åt höger, nästa åt vänster och ibland är det som förut.
 
Sv: Det blev smalt

*KL*
Jag får fruktansvärd huvudvärk av detta "smala" läsfält, snälla hitta någon annan placering till reklamen så att vi får tillbaka normal bredd.
 
Sv: Det blev smalt

Inte här heller. Lite störande dock med det tomma gröna fältet till höger men det fixas väl till med reklam då.
 
Sv: Det blev smalt

Jag har något som jag tror blir väldigt bra på gång. Jag behöver dock lite tid till att putsa på det innan det blir helt färdigt.
Under tiden lär bannern som nu finns där försvinna, men den kommer dyka upp igen så ropa inte hej ;)
 
Sv: Det blev smalt

Såg den här tråden för sent skrev nyss en egen tråd i samma ämne som säkert lär tas bort.
 
Sv: Det blev smalt

Håller med en del tidigare talare. Detta smala format ger mig huvudvärk.
Tyckte det var superbra förut ju!
 
Sv: Det blev smalt

Nu är det inte smalt längre, men svarsrutan (blåa) är inte längre centrerad! Den ligger längst till vänster så det är ett jättefält av den ljusa färgen utanför den blå rutan, irriterande. :mad:
 
Sv: Det blev smalt

Kan du inte lägga banner på sidans topp så att resten av buke är som vanligt?
Eller mellan inlägg så att man kan scrolla förbi den?
Känns bättre än att trycka ihop buke tycker jag.
 
Sv: Det blev smalt

Med tanke på att texten: "Vill du ha en banner här, enbart på Hoppning-forumet? Hör av dig till gunnar@shero.net " ligger överst på tävlingsforumen så lär det väl vara på gång med ytterligare banners där. Förutom den som redan finns där alltså.
 
Sv: Det blev smalt

*kl*

Nu ser min sida ut som innan ändringen. Bred och fin :). Behöver inte skrolla höger-vänster.
 
Sv: Det blev smalt

Och nu är det värre än någonsin, går inte att läsa med allt det i höger sidan.
 
Sv: Det blev smalt

Och jag tycker fortfarande att det är för smalt, men jag tycker i alla fall att det (högersidan) känns bättre nu än vad det gjorde innan. Även om det är ganska plottrigt och jag helst av allt skulle önska att den normala tråd- och forumbredden kom tillbaka. ;)
 

Liknande trådar

Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
885
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 569
Senast: Calmiche
·
Bukefalos Har försökt ignorera detta nu ett tag, men nej, det går inte längre. Denna reklamen (med olika innehåll, men från Kopp Verlag) kommer...
Svar
14
· Visningar
2 064
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp