Bukefalos 28 år!

Det funkar inte att hyperlänka!

Russis

Trådstartare
Förr kunde man ju skriva in en länk, och sen med hjälp av hyperlänken (jordgloben) få länken till en text istället (för att t ex beskriva vad det är för bild man länkar till), men nu kan jag inte få det att fungera!

Jag har försökt och försökt, men det funkar inte! Jag vet inte om det är jag som gör fel, eller min dator som är knäpp, eller om den funktionen är borttagen? :confused:

Så här gjorde jag förr (och det är så här jag testat nu):
Kopierade adressen jag ville ha och klistade in den som vanligt. Sen kopierade jag adressen igen, klickade på jordgloben och skrev då först den text jag ville ha och därefter OK. Då kom det upp en ny ruta, där jag klistrade in adressen, och tog därefter OK. Då blev länken den text jag ville istället.

Som det är nu kommer det aldrig upp nån "andra ruta", och antingen så får jag den textraden jag vill ha, men det går inte att komma in på bilden (utan den har då fått texten jag skrev som adress), eller så blir länken bara som vanligt.

Går det fortfarande att göra så? I så fall, hur? :)
 
Sv: Det funkar inte att hyperlänka!

Kolla i tråden " Förslag på funktioner till bukefalos" där A_K_N skrivit ett svar till mig.... hade samma problem.......
 
Sv: Det funkar inte att hyperlänka!

Tack! :) :bow:

Läste svaret från A_K_N och nu funkar det! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 647
Senast: manda
·
Skola & Jobb Hej Bukefalos! Jag började på ett nytt jobb för någon vecka sedan, vilket fick mig att fundera lite på offentlighet i jobbsammanhang...
Svar
17
· Visningar
1 945
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 453
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp