Det här är Scubert...

Tviggy1081

Trådstartare
... min mammas maine coon hane, som troligen ska användas i avel, visst är han fin! :love:
På korten är han 5 mån :)
2654292.jpg


2654304.jpg


2654334.jpg

:love: :love: :love:
2654304.jpg
 
Vilken underbar varelse :love: :love: :love:
Om jag någon gång ska ha en raskatt så vill jag ha en maine coon. De ser helt ljuvliga ut! Sen så älskar jag färgen på din kissekatt! Har själv en "gul" katt och han verkar tycka att gult är en våldsamt vacker färg (tycker jag åxå!)
 
De är läckra, men sååå stora. Man har mycket mjölksyra i armarna om man får en stor hane i panelen...
 

Liknande trådar

Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte...
2
Svar
37
· Visningar
2 653
Senast: sthu
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kan en beställa en sådan? ;) Vi har råttor och möss i husgrunden och runt huset, och skulle behöva en rejäl jägare i form av en katt...
Svar
14
· Visningar
2 681
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag och min sambo längtar efter att bli med katt men vi har kört fast lite när det gäller vilken ras som kan passa oss. Vi bor i...
Svar
19
· Visningar
1 749
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp