Det här med Spotify....

Jag förstår inte riktigt hur man kan klara sig utan Spotify?:eek: jag lyssnar på musik väldigt mycket under alla dagar så för mig är 99 kr/månaden bästa abonnemanget jag har (även om netflix ligger på en nära andra plats).
 
Jag förstår inte riktigt hur man kan klara sig utan Spotify?:eek: jag lyssnar på musik väldigt mycket under alla dagar så för mig är 99 kr/månaden bästa abonnemanget jag har (även om netflix ligger på en nära andra plats).
Det går bra om man inte har börjat... :)
Säkert svårare sedan....

Vad är skillnaden mellan Spotify och Netflix?
 
Jag har haft gratisversionen i flera år och tyckt att den var tillräcklig för mina behov. Reklamen är ändå inte så ofta eller länge, mindre än de flesta radiostationer. Men har nu precis gått över till betal då jag vill ha den offline oxå. Så testa gratis du och gillar du konceptet, men vill slippa reklam och få fler funktioner kan du uppgradera :).
 
Jag lyssnar mycket när jag promenerar och i bilen, så offline är en förutsättning för mig. Spotify kommer på andraplats av mina abonnemang, Storytel är första. Att lyssna på bok när man gör annat (städar, kör bil, pillar i trädgården) är underbart.
 
Jag har funderat på att skaffa gratisversionen. Har inget alls f n.
När jag klickar på någon Spotifylänk som mina vänner på FB har så dyker det upp några val:
Registrera dig med Facebook eller Registrera dig med e-postadress.
Vilket är bäst?

Jag vet att några av mina FBvänner har något som gör att jag kan se vad de har lyssnat på - är det "Registrera dig med Facebook" de har gjort då?
Om jag inte vill visa vad jag lyssnat på, vad gör jag då?
Eller - om jag vill visa det, vad gör jag då?

Rie
Spotifyanalfabet
Jag har gratisversionen just nu. Lyssnar mest när jag är ute o promenerar. Det är bara att göra spellistor. Funkar jättebra.
 
Jag har gratis versionen, lyssnar mest ifrån datorn och egentligen inte speciellt ofta. Reklamen tänker jag knappt på så för mig funkar det bra!
Ska jag ut och köra bil långt så uppgraderar jag en månad så att jag kan lyssna offline :)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 239
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag står inför ett val, inget av de två alternativen är dåliga på något vis. Ena är att bara fortsätta som nu, samma hjulspår jag kört i...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: Jumangi
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 083
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp