Det ultimata hundfodret!

ylvaaskersund

Trådstartare
Varför har ingen kommit på detta förut: Corpus, det ultimata hundfodret, finns i tre olika smaker och garanterar att din hund äter!

Corpus katt: Innehåller tio % kattbajs!:laugh:

Corpus hippo: Innehåller tio % hästskit:laugh:

Corpus canis: Innehåller tio% blandad avföring:laugh:
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

:rofl:

Låter ju helt perfekt! Kattskit har jag ju så man kanske kan blanda eget till och med? :angel:
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Visst kan man blanda själv!:bump::bump:

Finns det någon hund som inte älskar bajs:D

Fattar inte varför någon foder tillverkare har nappat på konceptet!:rofl:
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

För att inte tala om den mest delikata av dem alla: Corpus Sapiens... (Urk för människor som skiter i skogen och inte täcker över/gräver ner det).
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Haha, Nixon AVSKYR bajs :D

När han bajsar själv är det som att han inte kan komma därifrån fort nog, han hoppar alltid en lååång omväg bort från bajset :D
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

När han bajsar själv är det som att han inte kan komma därifrån fort nog, han hoppar alltid en lååång omväg bort från bajset :D

Haha, sådär gör en pumi som en vän till mig äger :D Dessutom vill hon inte skita om hon är nära andra hundar eller om någon ser henne. Så hon springer bort från alla, skiter och springer snabbt därifrån.
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Haha, Nixon AVSKYR bajs :D

När han bajsar själv är det som att han inte kan komma därifrån fort nog, han hoppar alltid en lååång omväg bort från bajset :D

Var glad för det! Min har inga som helst skruppler med att skita, vända sig om och äta upp det igen:eek: Annat allt annat bajs är också underbart, utom STORA blaffsor från stora hundar (går dock bra att rulla sig i):devil:

Fast jag ska vara snäll, han blir faktiskt bättre ju äldre han blir. Nu äter han bara bajs nån gång i veckan, och inte lika hysteriskt:grin:
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Jag funderade faktiskt nästan på allvar att blanda i hästskit i maten när min RR var valp. Tror att hon mer eller mindre levde på hästbajs och plastlock (som hon snodde och tuggade sönder), hon vägrade att äta normal hundmat.
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Hehe, Sigge håller sig till häst- ko och kaninbajs. Hundbajs duger på sin höjd till att lukta på, och det tycker jag är skönt. Vi är inte i närheten av hästar eller kor så ofta heller för den delen.
 
Sv: Det ultimata hundfodret!

Viktor anser att allt bajs är bra bajs, UTOM hundbajs (tack snälla gud för det lilla iaf).

Man äter katt-, häst-, får- och kobajs (+lite oidentifierat bajs). Man RULLAR sig i annat bajs, allra bäst är rävbajs.

(Jag tror Viktor är smygvegetarian, han äter morötter med - jag ser ett mönster. Äta växtätarbajs, parfymera sig med köttätarbajs. Kattbajset äter han bara för att inte bli avslöjad.. Äckelhund)

Jag ska aldrig mer skaffa en hanhund. Det är BARA mina hanar som varit rulla-i-bajs-fixerade, men ALLA hanarna har varit lika vidriga på det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 965
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 399
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 026
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
5 061
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp