Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr kan jag inte skriva så utförligt vad det gäller för det finns en risk att en inblandad person läser :D
Får väl skapa ett nick och skriva :angel:

Men jag har hamnat i ett litet dilemma, och jag vet inte vad jag vill.
Finns en risk, om jag säger ja, att det utmynnar i samma tråkiga situation som förra året och det orkar jag inte.
Men det kan även blir bra, pga att en sak som var del i förra årets kalabalik försvinner.

Har fått ett krav på förändring av vissa saker, men jag kommer ocskå ställa krav tillbaka.

Vet inte vad jag vill med detta blogginlägg, troligtvis bara skriva av mig :angel:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 427
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte försöka samla hop lite o lika saker som är väldigt mycket i mitt huvud justnu. Som INTE är om soc mötet nästa vecka och att...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 309
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort mitt förra inlägg för allt bara blev förmycket. Men om jag ska samman fatta det så var det att jag skolkade idag min sista...
2
Svar
29
· Visningar
1 840
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp