Bukefalos 28 år!

Din bästa Buketråd?

De trådarna saknar jag verkligen! Finns det inte kvar några som ser spöken här längre? :cry:
Ingenting som nån vill dela med sig av här iallafall då vissa bara måste håna sånt helt öppet. Skäms på er!

Apropå spökbilderna så var det jag som tog dom och jag har dom fortfarande kvar och det var inget fejk alls innan Elftor m.fl. kände sig tvingade att håna bilderna och fotografen (mig) helt öppet. Människor som hånar andra är inte mycket värda i mina ögon.
 
Snälla nämn inte ordet myspinne igen...det är bara då groteskt hemskt. Men tråden va dökul.
Jag minns ju nästan allt. Vet inte om det är sorgligt eller inte, riktigt....
"Fredagsmys med myspinne" har ju blivit etablerat i vissa kretsar så det är lite svårt att backa bandet. :laugh:
 
Ingenting som nån vill dela med sig av här iallafall då vissa bara måste håna sånt helt öppet. Skäms på er!

Apropå spökbilderna så var det jag som tog dom och jag har dom fortfarande kvar och det var inget fejk alls innan Elftor m.fl. kände sig tvingade att håna bilderna och fotografen (mig) helt öppet. Människor som hånar andra är inte mycket värda i mina ögon.
Då har du redan glömt alla inlägg där du hånar andra på buke, förstår jag.
 
Ingenting som nån vill dela med sig av här iallafall då vissa bara måste håna sånt helt öppet. Skäms på er!

Apropå spökbilderna så var det jag som tog dom och jag har dom fortfarande kvar och det var inget fejk alls innan Elftor m.fl. kände sig tvingade att håna bilderna och fotografen (mig) helt öppet. Människor som hånar andra är inte mycket värda i mina ögon.

Men det borde gå åt båda håll? Jag tror inte ryssen lurar i närmsta vik vilket du inte drar dig för att hävda är naivt och korkat.
Din attityd mot andra är inte alltid ett föredöme och rättesnöre.
Jag tror inte på saker utan vetenskapliga bevis, och måste tillstå att @Elftor och spökbilderna är något av det roligaste jag sett.
 
Då har du redan glömt alla inlägg där du hånar andra på buke, förstår jag.
Det var efter den och en liknande tråd det gick upp för mig att man mer eller mindre ska håna och förminska andra bara man får tillfälle till det. (Och så drar jag väl till med denna nu) :grin:

Fast,,,,,om jag nu är så förskräcklig, skrämmande mm. så är det ju konstigt att flera härifrån velat bli, och är fejjan-vänner och att vi träffas IRL då.
 
Det var efter den och en liknande tråd det gick upp för mig att man mer eller mindre ska håna och förminska andra bara man får tillfälle till det. (Och så drar jag väl till med denna nu) :grin:

Fast,,,,,om jag nu är så förskräcklig, skrämmande mm. så är det ju konstigt att flera härifrån velat bli, och är fejjan-vänner och att vi träffas IRL då.

Vi har ju alla olika preferenser.
 
Men det borde gå åt båda håll? Jag tror inte ryssen lurar i närmsta vik vilket du inte drar dig för att hävda är naivt och korkat.
Din attityd mot andra är inte alltid ett föredöme och rättesnöre.
Jag tror inte på saker utan vetenskapliga bevis, och måste tillstå att @Elftor och spökbilderna är något av det roligaste jag sett.
Jag tror inte heller Ryssen lurar i närmsta vik, dom har redan kartlagt landet in i minsta detalj (ja jag har kartorna) så varför skulle dom vara här nu?

Apropå föredöme så skiter jag numera i vad folk tycker och tänker, vissa hatar mig och andra är kompisar på antingen fejjan eller IRL och jag har många fd. bukefalister som lämnat buke och som är mina kompisar IRL.
 
Jag, som läser mycket mer än jag skriver, känner igen många av trådarna ni nämner.
En användare som jag inte sett något om, är tanten som skrev väldigt udda om hästen Kotte och grannen Valdemar (?).
I början var många rätt bitska och trodde att hon trollade.
Till sist var det hennes son, tror jag, som skrev och talade om att hon gått bort.
(Jag blev aldrig riktigt hundra på om det var på riktigt, men kul var det)
 
Jag, som läser mycket mer än jag skriver, känner igen många av trådarna ni nämner.
En användare som jag inte sett något om, är tanten som skrev väldigt udda om hästen Kotte och grannen Valdemar (?).
I början var många rätt bitska och trodde att hon trollade.
Till sist var det hennes son, tror jag, som skrev och talade om att hon gått bort.
(Jag blev aldrig riktigt hundra på om det var på riktigt, men kul var det)
Pufffan? Något med tre fff. Fantastisk historia och jag har bestämt att hon fanns på riktigt även om jag grät fruktansvärt över trådens slut. Mest över Kotte som inte fann sig efter mattes bortgång.
 
Pufffan? Något med tre fff. Fantastisk historia och jag har bestämt att hon fanns på riktigt även om jag grät fruktansvärt över trådens slut. Mest över Kotte som inte fann sig efter mattes bortgång.


Ja, så var det! Det där med Kotte hade jag förträngt. Det var ju riktigt sorgligt.
 
Jag minns tråden om hästflickan som begick ett mord och bukefalisterna undrade om hon var aktiv på buke. Det var en vändning i tråden som fick mig att börja skratta högt, lite galghumor. Jag minns något om att bläckis och alla dennes armar och mordvapnet.

Roliga hästbilder har gett mig många skratt.
 
På tal om spöktrådar var det ju nån tråd som tom blev borttagen för folk påstod att det började hända saker när de läste i tråden??!!
Skulle gärna se en tråd med oförklarliga bilder igen, tycker det är spännande :p
 
På tal om spöktrådar var det ju nån tråd som tom blev borttagen för folk påstod att det började hända saker när de läste i tråden??!!
Skulle gärna se en tråd med oförklarliga bilder igen, tycker det är spännande :p
Ja, det minns jag också. Några fick en tråd borttagen för att de hävdade att det börjat hända Konstiga Saker i samband med tråden.

Det är ungefär det fånigaste jag någonsin sett hända på Buke och därför var Elftors spökbilder rena välgärningen.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp