Bukefalos 28 år!

dissa krogen?

Gammeln

Trådstartare
Ni är ett sällskap som bestämt att ni ska gå ut och äta och ha trevligt och befinner er på annan ort. Ni vandrar om kring i city och kollar in en del krogar. När ni har bestämt er för en krog så går ni in. Vad får er att dissa krogen och gå ut igen för att söka ett nytt ställe?
 
Sv: ?

För flera år sedan när jag bodde nära stan och var ute med vänner så kunde vi tex lämna om det var i stort sett helt tomt på ett ställe, eller om det var svintrångt och dom inte hade en tanke på att öppna övervåningen också.
 
Sv: ?

För flera år sedan när jag bodde nära stan och var ute med vänner så kunde vi tex lämna om det var i stort sett helt tomt på ett ställe, eller om det var svintrångt och dom inte hade en tanke på att öppna övervåningen också.
Är det inte bra om det är tomt? lungt o skönt, snabb service osv :)
 
Sv: ?

Sjuka servitriser, sjuka kockar, ibland kan man se in i köket, smutsigt överlag.
Men mest om vi ser att det är dyrt i förhållande till vad man får:p
 
Sv: ?

Alltid!
Nej, men det känns inte lika viktigt, eftersom de inte har hand om maten.

Ska kanske tillägga att jag har jobbat på "krog" innan:)
 
Sv: ?

Ni är ett sällskap som bestämt att ni ska gå ut och äta och ha trevligt och befinner er på annan ort. Ni vandrar om kring i city och kollar in en del krogar. När ni har bestämt er för en krog så går ni in. Vad får er att dissa krogen och gå ut igen för att söka ett nytt ställe?

inget, har vi bestämt oss så har vi bestämt oss. det är ökenvandringen tills alla har bestämt sig som är den jobbiga.

för golit är en öl en öl och en stol en stol.
 
Sv: dissa krogen?

Är det första frågan du ställer innan du bestämmer dig för att beställa in menyn?
 

Liknande trådar

Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
704
Senast: MiaMia
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
988
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: manda
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp