Distansritt i Göteborg!

fruxolisa

Trådstartare
Hej!

Det skrivs hit och dit om att det finns för lite distansritter här på Västkusten. Jag är jätteintresserad av Distans men har tyvärr aldrig startat i en distanstävling. Jag bor själv i Göteborg och har begränsade möjligheter till att transportera min häst. Men nog om det...jag och mitt stall har en liten fundering kring att arrangera en distanstävling nu i höst, är det för sent att börja tänka på det nu? vi har några ideer. den skulle vara slutet av sep/början av okt. i så fall. Vi har jättefina och långa ridvägar. Stallet ligger i Partille, Lexby Ridklubb. Och vart får man tag på folk som kan hjälpa till? Vi har just nu 13 platser, men stallen skall snart byggas om (jippie!) så då blir vi lite större (16 platser). Vi har ganska många erfarna i klubben, men ingen som har så där jättekoll på distans, jag och klubben sugna på att starta och anordna en tävling!

Nu låter detta flummigt och så, men jag undrar bara om möjligheten finns!

/Lisa
 
Sv: Distansritt i Göteborg!

Jag stod i partille, lexby förut och har börjat intressera mig för distans så jag tycker verkligen ni ska arrangera en tävling. Jag med en vän kommer garanterat ställa upp!
KÖR!! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp