Bukefalos 28 år!

Djur som inte luktar?

Sv: Djur som inte luktar?

Chillorna själva luktar väldigt sällan. Däremot får man ju se till att städa buren med jämna mellanrum och ta bort eventuellt kiss från hyllorna. Precis som med alla andra djur. :idea:
 
Sv: Djur som inte luktar?

det där känner jag igen.. Vill också ha så mkt djur att det skulle bli en hel 4H-gård. Myskankor och/eller löpänder, kaniner, hund. katt, hästar, ödla/ödlor kanske ett marsvin och ett par får...
 
Sv: Djur som inte luktar?

Jag tycker absolut att ni ska skaffa vuxna djur! Det är så många som skänker bort ungarnas "leksaker" så här efter sommaren. :(
 
Sv: Djur som inte luktar?

jo det är ju det.. har man märkt.. :(

weee jag ska få små svinisar :D

fast jag får nog vänta tills november eftersom jag ska hem en svänga då.. o så kanske klura ut så jag inte ska vara i usa över jul också kanske....
 
Sv: Djur som inte luktar?

Jag tycker att du ska ha en nymfparakit eller en undulat, jag har två stycken undulater och dem luktar ingenting. Min mamma hade en nymfparakit när hon var mindre och det luktade ingenting heller.
Undulater kan man ju få att prata och blir handtama(kan man med nymfparakiter med).
Mina är mycket lätt skötta o.s.v.

Hoppas att du hittar ett djur :)
 
Sv: Djur som inte luktar?

finns en tråd om det här på ad! heter typ imorn kommer mina pluttar eller nåt sånt.. :D
 
Sv: Djur som inte luktar?

hejsan! jag skulle rekomendera 2 marsvin. om du sköter buren ´noga så luktar dom inte. marsvinen är väligt sällskapliga av sig och gillar att bli om händ tagen. men marsvin är ju som kaniner man måste vänja dom vid en när dom är små. marsvinen bli dubbelt så tama som kaninerna.

MVH busan_123
 
Sv: Djur som inte luktar?

har redan köpt två marsvin så du är lite sent ute! :idea:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 251
Senast: Amha
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
642
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
11 266
Senast: Hedinn
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 054
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp