Djurgymnasier/naturbruksskolor i STHLM

Freyr

Trådstartare
Hej!

En kompis till mej skall med sin skolklass åka runt i Stockholmstrakten och kolla på djurgymnasier och naturbruksskolor med smådjur (typ smådjursutbildning och/eller -klinik). Vilka skolor finns det smådjur på?
Enskede? Vad heter det gymnasiet egentligen? Finns det smådjur på Liljeholmens djurgymnasium? Tipsa!

/Malin
 
Sv: Djurgymnasier/naturbruksskolor i STHLM

På Jälla har de smådjur, fast det är ju iofs i Uppsala. Tror de har smådjur på Berga också men är inte 100.
 
Sv: Djurgymnasier/naturbruksskolor i STHLM

Jag känner en tjej som jag rider för som jobbar på Djurgymnasiet, hon är en as grym instruktör!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 059
Senast: tuaphua
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
2 978
Senast: MayGrace
·
Islandshäst Jag går i hästköpartankar och har kollat runt på en del hästar. Problemet är att jag egentligen inte vet vad jag vill ha för typ av...
2
Svar
38
· Visningar
6 579
Senast: BMW530D
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
865
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp