Döbert-tränsen med färgglada foder

AVB

Trådstartare
Nån som har bild på hur de ser ut i olika färgkombinationer? Fodret ser ju så "fluffigt" och mjukt ut :d Perfekt som vardagsträns?

Är sugen på svart med orange foder till en svart häst. Eller champagnefärgat eller gult kanske..
 
Sv: Döbert-tränsen med färgglada foder

Vilka träns är detta? Är foderfärgen valbar? Har du nån länk där man kan spana? :d
 
Sv: Döbert-tränsen med färgglada foder

Googla på döbert deluxe exclusive, så hittar du några ställen som säljer och som har färgerna man kan välja. Länka får vi ju inte göra.
 
Sv: Döbert-tränsen med färgglada foder

Aha... dessa har jag ju sett i butik. Trodde det var nåt billigt ponnyträns för det var rosa och lila i små stl :o Jag gillade inte pannbandet, för mkt ponny och för lite elegans.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 433
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
16 621
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: cassiopeja
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp