Bukefalos 28 år!

Dödad på grund av sina instinkter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dödad på grund av sina instinkter

Att jag är rak kan ju vissa ha problem med och uppfatta som att jag är elak, men jag tänker inte ändra på mig och min personlighet för att den jag är uppfattas som ett rikspucko av några personer.

Inte ens om du gör människor illa?

Jag tycker det rimmar lite dåligt att önska förändring av andra, men inte vara benägen att se över sitt eget agerande.
 
Sv: Dödad på grund av sina instinkter

Detta va det jag som skrev.. Och om jag inte minns galet så va det INTE riktat åt dej!

Jag ansåg att ideen att lägga skattepengar på rehab för djur va helt befängt!

Och jag tycker inte detta va personangrepp. Utan mer hypotetisk tanke. För jag tror det är exakt så politikerna skulle kunna reagera!

Men tog du detta som en förolämpning till dej så ber jag om ursäkt!:cool:

Nej, det var inte riktat mot mig. Men ett förlöjligande likväl.
Apropå diskussionen om personangrepp och häskartekniker.

Och nej, jag tror inte det var medvetet riktigt.
 
Sv: Dödad på grund av sina instinkter

Jag önskar inte förändring av någons personlighet och som sagt, så uppfattas jag generellt sett som en lättsam och trevlig person, men när hela mitt kunnande avfärdas som nonsens så pyr humöret till en aning ibland.

Om du omsätter den här tråden till ett ämne som ligger dig varmt om hjärtat och någon skulle uttrycka sig nedlåtande om det och vidhålla att allt du kan är inte vatten värt skulle nog du också bli rätt upprörd.

Så är det och det kan du inte neka till. Jag har sett det och jag har till och med stöttat din rätt att ha den åsikten du har i vissa frågor vid ett flertal tillfällen och att då få detta pm var liksom bara :crazy:
 
Sv: Dödad på grund av sina instinkter

Tråden låses tills jag hunnit läsa igenom hela och vidtagit lämplig åtgärd. Jag kan dock redan nu säga att om det förekommit otrevliga PM så vill jag gärna se dessa rapporterade till admin eller mig. Då kan vi också göra något åt det.

mvh moderator Jadzia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 885
Övr. Hund Jag skulle gärna vilja ha lite tankar och råd från er erfarna hundmänniskor. Vår familj har börjat fundera på att skaffa hund och jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 175
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 875
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 080
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp