Bukefalos 28 år!

dörr till stallet

Sv: dörr till stallet

Hej
Jag har inget svar på din fråga eftersom jag är lite i samma situation själv men däremot skuklle jag vilja veta hur du bar dig åt för att ta upp dörrhålet.
Jag vill ersätta ett fönster med en dörr vilket innebär att såga upp ett dörrhål i ytterväggen i en gammal ladugård. Känner mig lite osäker på hur i hela friden det ska gå till!
Vänliga hälsningar/Anna
 
Sv: dörr till stallet

I mitt fall är det en relativt ny trävägg som helt enkelt bara monteras ner i några sektioner.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 662
Senast: svea
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 210
Senast: zassoo
·
Gnägg Alltså jag har varit lite kluven gällande spöken... Men flyttade till ett nytt stall för ett par veckor sedan o jag vågar verkligen inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 756
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp