Bukefalos 28 år!

M

Maggan_p

:cry: nu ger jag upp...tror inte min tik har nå valpar i magen...de är bara 5 dagar kvar tills hennes dag 63. hon har ingen mage inte gått upp nåt, hon är nog skendräktig. hon parades på hennes löpdag 16 och 17 kanske var det för sent.....men honn ville inte tidigare... :cry: få se om hennes tissar går ner och mjölken försvinner snart...
 
Sv: Dräktig?

Är du så "fundersam" att du inte kan sova på nätterna är det väl bara att ultraljuda voffen! Annars får du väl vänta en tio dar och se om det kommer nå valpar eller inte!

Om inte får du väl para henne igen vid nästa bra tillfälle!

Hoppas det ploppar ut någon liten valp ändå!

KRAM
 
Sv: Dräktig?

Har hon bebbar i magen så ska du känna hur dom rör sig nu... Röntga om du undrar, är inte så fasligt dyrt... Man vet ju aldrig, hon kanske bara har en liten i magen...
 
Sv: Dräktig?

Förra gången vi skulle ha valpar här så var jag osäker in i det sista om det verkligen var valpar i magen.
Men det var det.
Dock bara en valp.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: Fibusen
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 479
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Min tik får återkommande feber, igår kväll var vi inne hos veterinären igen. Hon fick hög feber och blev hängig för ca en månad sen...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: Amaranthe
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 842
Senast: regina11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp