Bukefalos 28 år!

"Dressyrtid"

N

nässla

Jag ska vara med i en träningstävling i dressyr, har 34 starter före mig. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar? Det är 3 st i LC:1 övriga LB:1, inga pauser inplanerade.
 
Sv: "Dressyrtid"

ca 7-8 min/ekipage eller typ 8-9 i timmen, men sen är det ju olika från dommer till dommare, dommare söder över dömmer snabbare än våra dommare här i norr :smirk:
 
Sv: "Dressyrtid"

Tack tack :bow: Verkar som att jag kan ta lite sovmorgon i alla fall då :)
 
Sv: "Dressyrtid"

Det brukar vara minst två pauser också á si så där tio till tjugo minuter även om det inte står med i startlistan.

Lycka till!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 312
Senast: Fiorano
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
595
Senast: manda
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 150
Senast: DeCloe
·
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 118
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp